5 راه برای به اقدام واداشتن دریافت کنندگان ایمیل های تبلیغاتی
۲۴
مهر

۵ راه برای ترغیب دریافت کنندگان ایمیل های تبلیغاتی

ضربه ی مهلک بازاریابی ایمیل چیست؟ وقتی کسی خبرنامه یا کمپین شما را باز می کند، فکر می کند، «اوه … اون قدر ها هم جالب نیست» و هیچ کار دیگری نمی کند. هدف از بازاریابی ایمیل این است که خواننده را به انجام کاری ترغیب کند؛ اما بازاریابی تلفنی برای فروش وقتی که مردم راحت در خانه نشسته اند، می تواند کار سختی باشد.

در اینجا پنج راه برای اطمینان از اینکه خوانندگان شما فراتر از ایمیل بروند و قدم بعدی را بر ‌دارند، آورده شده:

1- دسترسی به مرحله‌ی بعد را آسان کنید. هر لینکی که می‌خواهید خوانندگان کلیک کنند، باید بسیار، بسیار قابل مشاهده باشد. بهترین راه برای این کار این است که حریم خصوصی مهم ترین پیوندهایتان بردارید.

2- از وب سایت یا صفحات رسانه های اجتماعی بک لینک بگیرید. ایمیل ها اغلب درب های ورودی برای ابتکارات بازاریابی هستند و شما نباید بگذارید این درب به دیوار آجری برسد! در عوض، باید خوانندگان را به وب سایت سازمان خود هدایت کنید تا بیشتر بدانند. پیوند به صفحه ی فیس بوک، یک راه موثر جذب افراد برای پیوستن به جامعه فعلی شماست.

3- به خوانندگان بگویید چه کاری انجام می دهید. شفافیت و شخصی سخن گفتن در ایمیل ها می تواند برای هر کسب و کاری مفید باشد، چون اعتمادسازی می کند و اعتماد روابط بهتر را ایجاد می کند.

4- بخش هایی را قابل اسکن کردن کنید؛ بعضی از خوانندگان ممکن است زمان کافی برای تمام ایمیل نداشته باشند، اما اطلاعات قطره چکانی که آنها را مطلع می کند، می تواند آنان را درگیر نگه دارد.

5- چگونگی حل مشکلات خواننده را نشان دهید. آموزش یکی از بزرگترین استراتژی های فروش B-to-B  است، اما هر سازمانی نیاز به استفاده از ایمیل دارد تا نشان دهد که یک راه حل برای مشکل گیرنده دارد؛  از پیدا کردن لباس مناسب گرفته تا نیاز به یک سگ.

در نهایت، اگر هنوز در ایجاد نوعی از محتوای ایمیل که منجر به اقدام می شود، مشکل دارید، یک قدم به عقب برگردید و این سه سؤال را از خودتان بپرسید:

  1. من می‌خواهم چه کسی را متقاعد کنم که اقدام کند؟
  2. می‌خواهم چه اقدامی انجام بدهند؟
  3. این فرد برای رسیدن به این اقدام به چه چیزی احتیاج دارد؟

این سوالات باعث می شوند هر کدام از ایمیل ها بر روی مخاطبان، انگیزه و پیگیری متمرکز شوند و تضمین می کنند که آنها قدم ارشمند بعدی را بر می دارند.

 

نشر مطلب‌ و ترجمه :‌ آرش ترکمان‏، مشاور در زمینه مارکتینگ و سئو