پکیج تبلیغاتی
۰۶
آبان

تاثیر پکیج های تبلیغاتی در جذب مشتری مستقیم

پکیج تبلیغاتی یکی از راه های جذب مشتری مستقیم به حساب می آید. فروشگاه ها با ایجاد پکیج های تبلیغاتی سعی در جذب مخاطبان خاص خود را دارند. بارها دیده شده است که فروشگاه داران با قراردادن پکیج های تبلیغاتی در ازای فروش محصولات توانسته اند به سود مناسبی دست پیدا کنند. شاید همه ی ما تا به حال این مورد را مشاهده کرده باشیم که بوتیک های پوشاک شرایط فروش مخصوصی را دنبال می کنند. در این فروشگاه ها شما با خرید یک محصول می توانید از یک پکیج تبلیغاتی بهره مند شوید. این امر نه تنها سبب جذب مخاطب بیشتر می شود بلکه یک نوع تبلیغ دائمی برای فروشگاه شما به حساب می آید. با این امر می توانید فروش محصولات خاصی را بهبود بخشید واز طرفی مشتریان خود را به خرید مجدد از فروشگاه خود ترغیب نمایید.

انواع پکیج های تبلیغاتی

این بسته های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند. از ست های زیبایی و بهداشتی گرفته تا تجهیزات الکترونیکی مانند هدست و هدفون و محصولات تبلیغاتی مانند اسپینرها. یک شرکت فعال در حوزه ی بازاریابی به خوبی توانایی تشخیص نیازهای یک واحد تجاری را دارد و می تواند بهترین مشاوره تبلیغاتی را برای مدیران یک کسب و کار ارائه کند. کسب و کارهای جدید بهتر است علاوه بر استفاده از راهکارهای تبلیغاتی از مشاورین این حوزه نیز بهره مند شوند. تحقیقات نشان داده است که استفاده از مشاورین تبلیغاتی و بازاریابی می تواند تاثیر بسیار خوبی بر فروش محصولات بگذارد و سبب افزایش سود خالص مجموعه شود.

تفاوت فروش همراه با تخفیف با اهدای پکیج های تبلیغی

باید این نکته را خاطر نشان کنم که فروش محصولات با تخفیف های فصلی بسیار متفاوت از فروش محصولات همراه با پکیج های تبلیغاتی می باشد. شما در زمانی که فروش محصولات خود را همراه با تخفیفات می کنید تنهامی توانید به سودی خالص دست پیدا کنید. درصورتی که اگر از پکیج های تبلیغاتی استفاده نمایید علاوه بر سود خالص یک تبلیغ موثر انجام داده اید. شما با این کار می توانید یک تابلوی تبلیغاتی در هر منزل نصب کنید که معرف فعالیت برند شما باشد. تاثیر پکیج های تبلیغاتی در زمینه پوشاک بارها ثابت شده است و فروشگاه داران برای این هدایا از محصولاتی مانند ساعت های مچی و لوازم آرایشی بهره می برند. شما نیز می توانید با انتخاب پکیج تبلیغاتی مناسب خود اقدام به افزایش فروش و کارایی تبلیغاتی برند خود کنید.

پکیج های تبلیغاتی معجزه بازاربابی

تقربا کمتر کسی می باشد که تاثیر بازاریابی در رشد و توسعه یک کسب و کار را نداند. بازاریابی در دنیای امروزی طبقه بندی های مختلفی دارد. از بازاریابی فیزیکی گرفته تا بازاریابی مجازی. یکی از مدل بازاریابی ها که هم در حوزه فیزیکی می توان آن را جای داد و هم در حوزه ی مجازی، پکیج های تبلیغاتی می باشد. شما می توانید با دادن یک هدیه خاص به یک مشتری باعث رضایت او شوید. این هدیه ممکن است مجازی یا فیزیکی باشد. بارها در اینترنت مشاهده فرموده اید که فروشگاه های اینترنتی خدمات استفاده از برخی از ابزارهای خود را بصورت رایگان به مشتریان می دهند که این مورد جزء طبقه بندی مجازی تلقی می شود. برای این امر بهتر است فعالان اقتصادی بهترین نوع پکیج های تبلیغاتی را در نظر بگیرند. پکیج های تبلیغاتی باید متناسب با حیطه ی شغلی و بودجه سازمان در نظر گرفته شود. بدون در نظر گرفتن این موارد اهدای پکیج های تبلیغاتی نه تنها سبب افزایش بازده شرکت نمی شود بلکه به یک هزینه اضافی برای واحد تجاری مبدل می شود.

پکیج های تبلیغاتی نمونه ایاز بازاریابی چریکی

یکی از جدیدترین متدهای تبلیغاتی، بازاریابی چریکی می باشد که به تازگی در ایران رو به گسترش است. بازاریابی چریکی به مجموعه روش هایی گفته می شود که با هزینه بسیار کم تاثیری بسیار زیاد داشته باشد و بتواند خیل انبوهی از مخاطبان را مورد هدف قرار دهد. تبلیغات اولیه برندهایی مانند اسنپ و تپ سی نمونه هایی از بازاریابی چریکی می باشد که می توان از آن نام برد.