۰۳
آذر

اندازه تقویم های رومیزی

تقویم های رومیزی در ابعاد مختلفی چاپ می گردد. از تقویم های فانتزی و کوچک گرفته تا تقویم های بزرگ ادارای. اندازه تقویم های رومیزی بسته به نظر کارفرما دارد اما عموما از تقویم هایی با ابعاد A5 استفاده می شود. این مدل از تقویم ها رایج ترین نوع تقویم های رومیزی می باشد. البته اگر از محصولات بیشماری برای تبلیغات استفاده می کنید می توانید از تقویم های رومیزی A4 استفاده نمایید.

لازم به ذکر است که می توانید شکل این نوع از تقویم ها را نیز انتخاب نمایید. بطور مثال می توان می توان تقویم های رومیزی را به شکل های مربع یا مستطیل چاپ نمود. البته بتازگی مدل های دایره ای شکل نیز در بازار رواج پیدا کرده است که از این نوع تقویم عمدتا برای شرکت های طراحی و دکوراسیون استفاده می شود.

قیمت و فضای تبلیغاتی تقویم های رومیزی

قیمت های تقویم های رومیزی به مسائل مختلفی بستگی دارد. کیفیت چاپ و اندازه آنها و تعداد برگ ها هرکدام در قیمت تقویم های رومیزی تاثیر مستقیم دارد. خوب طبیعی می باشد که هر چقدر تقویم های رومیزی از تعداد برگ بیشتری برخوردار باشد قیمت آنها نیز بیشتر خواهد. مورد بعدی مربوط به کیفیت چاپ می باشد. شرکتی هایی که قصد درج محصولات خود بر روی برگه های تقویم های رومیزی را دارند باید این نکته را مدنظر قرار دهند که کیفیت چاپ در اینگونه تقویم ها باید بالا باشد زیرا اگر محصول درج شده بر روی تقویم از کیفیت بالایی برخوردار نباشد سبب جذب مشتری به خود نمی گردد و از طرفی اگر قرار بر چاپ برند بر روی تقویم باشد نیازی به چاپ گران قیمت نیست.

نکته ی بعد ابعاد است که در تقویم های بزرگ، مواد مصرفی بیشتری مورد استفاده قرار گرفته است و طبیعتا باید قیمت تمام شده ی آنها بیشتر باشد. فضای تبلیغاتی، موردی می باشد که حتما باید مدنظر کارفرمایان قرار گیرد. هرچقدر که ابعاد تقویم بیشتر باشد شما می توانید فضای بیشتری را برای تبلیغ محصولات خود استفاده نمایید. البته با کوچکتر کردن اعداد روزها و هفته ها نیز می توان فضای بیشتری ایجاد نمود. باید این نکته را نیز مدنظر داشت که شما قرار است یک تقویم رومیزی به مشتریان خود هدیه دهید و نه یک بسته تبلیغاتی. درنتیجه لازم است اولویت خود را بر طراحی زیبای یک تقویم معطوف نمایید و سپس به سراغ تبلیغ محصولات خود بروید.